2013. november 14., csütörtök

a Költőtől kölcsönvett tíz szóval (részegen, szabadon) -



meggyűlt a bajom az erekcióval
az elektromágnes sem segít túlzottan
de azért neki állok,
majd csak valamit kitalálok!
elbasztam!
a vonzás törvénye az alkoholra szavazott
én meg követtem szavait 
mellyel bölcsen elhalmozott!

mint egy szamár
egyedül
vodkát vedeltem
aztán legbelül
eltűnt valami...
így hát elindultam megtalálni

kihalt utcában
majd egy totál lerobbant buszmegállóban
kerestem a kedvem
de csak egy újabb szürkeséget láttam elmerengve

kezem a falba verve,
kukákat feldöntve
egy színekkel dekorált cipősdobozra leltem
benne,
telve
régen megsárgult fényképpel

valaki mosolyog
családik képek.. olyan boldog...!
valaki múltja,
így eldobva,
hogy baszná meg!
ettől még inkább magányos lettem!
kínomban minden papírt cafatokra téptem
majd alászállt az éjjel
és persze az utcai lámpák csak itt nem működnek megfelelően,
most motoszkálhatok vak sötétben!
minden olyan fekete...
ó! ez de hűen tükröz engem!

belegondolok,
majd kicsit belehalok
elmém elborult
már magamat pofozom
egy táblát is lefejeltem vagy hétszer!
éljen!

fáj. irgalmatlanul. belém mar ez a francos érzés
belém.
belém mar mint a fagyos dér az arcomba
szidom nevét a mindenhatónak!

sokáig fetrengtem még az utcán,
pontosabban egy kurva hideg padkán!
az ég megint változott,
most jól kivilágosodott.
játszadozva a színekkel
a feketéből lassan teljesen kék lett
ez az ördög műve, én mondom!
ó! nem is!
ez csak egy kibaszott kaméleon, 
én tudom!


2013.11.15. 03:47

2 megjegyzés:

  1. tíz szó:
    fekete.
    buszmegálló.
    alászáll.
    cipősdoboz.
    erekció.
    dér.
    papír.
    7.
    elektromágnes.

    kaméleon.

    VálaszTörlés
  2. ajánlás vagy bevezető (vagy ami itt lenni szokott, de most ez van itt helyette!)
    a mű címe simán lehetne:
    eddigi életem leghosszabb verse!

    kávét és vodkát vedelve,
    a tíz szóval jól megküzdve
    kezem a sok írástól megfájdulva
    köszönet a Kreatív Kávézó tagjainak!
    ajánlásom csupán ennyi,
    de azért nem ártana mindenkit óva inteni!
    a vers helyenként nem túl szép, ám igazán kifejező szavakat tartalmaz,
    így ki kevésbé felnőtt, most megkérem térjen haza!
    (na jó, mégsem!)

    A Részeg Költőnek külön köszönöm
    hogy a szavakat kölcsönadva
    hozzájárult a munkálatokhoz!

    (ennyi rizsa elég,
    mutatom mi van
    és remélem, hogy elég!)

    VálaszTörlés